Winkelwagentje
€ 0,00
Winkelwagentje
Het winkelwagentje is leeg

Levertijd vermelding? 

Bij elk product (op de product pagina) vermelden wij:

Wij vermelden een geschatte levertijd. Wij gaan uit wat gemiddeld wordt gehaald. 

Echter vertragingen kunnen altijd voorkomen bij vervoersbedrijven of leveranciers. 

Wij zijn afhankelijk van hun, en proberen zo snel mogelijk te leveren voor afhaling.

Heeft levertijd de hoogste prioriteit dan adviseren wij zelf in een winkel te kopen.

1. Levertijden

Wij vermelden een te verwachte levertijd, uitgaand wat wij in veel gevallen halen.
Toch kunnen wij geen garantie geven op deze aangegeven verwachte levertijd, omdat ook wij afhankelijk zijn van fabrikanten, hoofdleveranciers en vervoersbedrijven.
Verwachte levertijd is uitgedrukt in werkdagen, indien er feestdagen zijn (of wellicht ook internationale feestdagen) kan de verwachte levertijd wellicht niet gehaald worden.
Wij hebben niet duizenden producten hier op voorraad, maar wel in onze shop.
Indien levertijd van u een hoge prioriteit heeft raden wij u aan naar een winkel te gaan.

2. Op voorraad

Wij hebben op onze website staan: Op voorraad, wat wel leverbaar is, omdat dit bij groothandels op voorraad ligt verspreid door geheel Europa.

3. Morgen in huis

Wij hebben geen melding: Morgen in huis, omdat we dit ook niet kunnen garanderen.
In veel gevallen halen de vervoersbedrijven het de volgende werkdag te leveren, maar niet in alle gevallen. Wij willen liever geen valse belofte doen.

4. Melding indien vertraagd?

Indien een pakket is vertraagd, brengen we graag onze klanten op de hoogte.
Wij willen u vragen om nog even geduld te hebben.
Wij wieden nog geen track en trace pagina aan waar u meer informatie krijgen over de te verwachten leverdatum en de actuele status van de vertragingen.

5. Vertraagd?

Soms kunnen ook wij te maken krijgen met onvoorziene omstandigheden waardoor een pakket vertraagd is. Feestdagen, drukte in het verkeer, pakketten die verkeerd zijn gesorteerd, pakketten die zijn beschadigd, verkeerde producten die zijn geleverd enz. Helaas kan er het een en ander misgaan, maar gelukkig maken wij het zelden mee.
Vertraging vinden we enorm vervelend maar kunnen op dat moment niet meer doen dan geduld hebben. Soms kiezen we er zelfs voor om het product rechtstreeks van een hoofdleverancier naar de klant te verzenden, met extra hoge verzendkosten.
Dit alles om er voor te zorgen dat de vertraging beperkt blijft.
Tevens hebben we met vele leveranciers een voorraad koppeling, het kan echter soms gebeuren dat de informatie die ons wordt aangeboden niet actueel blijkt te zijn omdat de verkoop sneller kan gaan dan een voorraad status welke wordt bijgewerkt in een automatische product feed.
WebshopGRHasselt kan niet aansprakelijk worden gesteld wanneer levertijd niet gehaald kan worden.
Daarin tegen leveren wij vele unieke producten die u niet snel ergens anders zult vinden en is het daarom soms het wachten waard! Het is een bewuste keuze om een groot aantal aan te bieden en deze niet allemaal hier op voorraad te leggen. Dit doen onze fabrikanten en hoofdleverancieren voor ons. Wij weten wat de meest verkochte producten zijn en kiezen bewust wat er hier op voorraad wordt gelegd, dit komt ten goede voor de productprijs.

6. Order verwerking

1. Na uw bestelling ontvangt u per Email een bevestiging van uw order met daarbij de factuur als bijlage.
2. Zodra de betaling is ontvangen (u ontvangt wederom een bevestiging van betaling) gaan wij uw order verwerken.
3. Indien wij uw producten dienen te bestellen bij 1 van onze hoofdleveranciers ontvangt u wederom een bevestiging per mail zodra uw order klaargemaakt voor verzending om af te halen.

7. Grotere of zwaardere pakketten

Voor grote en/of zwaardere bestellingen moet de klant erop voorzien zijn, om de bestelling af te halen.

8. Niet compleet of kapot ontvangen

Is de doos of het pakket beschadigd ontvangen voor afhaal? Maak dan foto's van het pakket of product en mail deze ons binnen 1 dag, na ontvangst. Meldingen van defecten of vermiste producten die pas na 1 dag gemeld worden kunnen wij niet meer in behandeling nemen.

9. Niet leverbaar? Wat nu?

Het kan gebeuren dat een product door u besteld niet meer leverbaar is, afhankelijk van de leverancier kunnen wij u direct op de hoogte brengen of soms pas na enkele werkdagen. Helaas kunnen wij niet bij alle leverancier direct de huidige voorraad zien. Soms is een grote voorraad zichtbaar maar wordt op op dezelfde dag een grote order geplaatst waardoor niet meer leverbaar.

Ook kan het gebeuren dat onze eigen voorraad minder is dan wat u besteld heeft en er dus door ons bijbesteld dient te worden.

1.Wij bieden u een alternatief aan indien mogelijk.

2.Wij annuleren en crediteren uw order.

3. Indien wij op de hoogte zijn gesteld van een datum waarop weer leverbaar dan vermelden wij dit rechtsonder op de creditnota.

4. U kunt op de aangegeven datum dan het product opnieuw bestellen in onze shop. 

Vragen?  Stuur een mailtje naar
info@zanshin-kc.be

Voor dringende vragen kan je bellen tussen 10:00 uur - 17:00 uur
+32 (0) 477 52 86 17

ZanshinKC Webshop

Vlindersstraat 5/A
3500 Hasselt
België

ONr: 1019.384.579
BTW: 1019.384.579
IBAN:BE18 7310 6518 3365