Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en bijhorende antwoorden. Heeft u zelf nog een andere vraag, stuur deze dan gerust via mail naar
1. Leveringen
1.1. Wanneer kan ik mijn pakket afhalen?
Uw bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verpakt om af the halen, wij brengen u dan per mail op de hoogte.
Indien er een langdurige vertraging is brengen we u op de hoogte.
De geschatte afhaaltijden staan vermeld bij elke product en kan per product verschillend zijn.
We geven aan of iets leverbaar is (wij hebben geen tekst op voorraad op onze website om verwarring te voorkomen, wij hebben immers niet alles zelf hier op voorraad)
We zijn dan in veel gevallen afhankelijk van fabrikanten en vervoersbedrijven.
1.2. Ik heb een verkeerd product ontvangen
Bij afhaling of levering volgens afspraak heeft u een verkeerd product ontvangen. Wij maken dit dan zo snel mogelijk in orde.
1.3. Mijn bestelling is beschadigd
Wat vervelend dat deze beschadigd is bij afhaling of levering volgens afspraak.
U kan een pakket weigeren aan de deur indien mogelijk, we kijken naar een passende oplossing.
1.4. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten kunnen afhankelijk zijn van het orderbedrag of de grote van het pakket.
De verzendkosten worden automatisch zichtbaar in de checkout, of kan men laten bereken in de winkelwagen.
2. Welke maat heb ik nodig?
2.1. gebruik van de maattabel
Bij veel producten kunt u onder de te kiezen maat, klikken op maattabel.
U gaat dan naar een maattabel wat bedoelt is voor dat product.
2.2. Valt een product groot of klein?
Indien een product groot of klein uitvalt geven wij, onder de te kiezen varianten een extra maatadvies.
Er kan dan dus het advies staan een maat groter of kleiner te nemen.
Dit doen we vaak op basis van de opmerkingen van eerdere klanten.
3. Bestellen / Wijzigen
3.1. Kan ik mijn order nog aanpassen
Wanneer je de bestelling voor afhaling wilt wijzigen, adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen. Dan kunnen we kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.
3.2. Kan ik mijn order nog anuleren?
Wanneer je de bestelling nog niet is verzonden voor afhaling, adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen. Dan kunnen we kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we de order niet annuleren.
3.3. Kan ik nog iets toevoegen aan mijn order?
U bent iets vergeten te bestellen? En u wilt uiteraard niet nogmaals verzendkosten betalen.
- Plaats dan uw bestelling en gebruik kortingscode toevoegen.
- Vermeld als opmerking in de checkout dat u deze wilt toevoegen aan uw vorig order.
Wij regelen dan de rest!
4. Is er een bezoekadres?
4.1. Kan ik terplaatse inkopen doen?
Webshop Zanshin Karate Center heeft geen winkel, wij zijn uitsluitend een online winkel.
Er is wel een bezoekadres: Vlindersstraat 5/A
3500 Hasselt
België
4.2. Kan ik een product afhalen?
Indien u een bestelling online heeft gedaan, kunt u in overleg met ons een afspraak maken om het product af te halen.
3.3. Kan ik nog iets toevoegen aan mijn order?
U bent iets vergeten te bestellen? En u wilt uiteraard niet nogmaals verzendkosten betalen.
- Plaats dan uw bestelling en gebruik kortingscode toevoegen.
- Vermeld als opmerking in de checkout dat u deze wilt toevoegen aan uw vorig order.
Wij regelen dan de rest!
5. Betaling?
5.1. Kan ik achteraf op factuur betalen?
Bij Webshop Zanshin Karate Center kan je ter plaatse afhalen mits betaling.
Alle andere bestelling worden via de webshop betaald bij bestelling.
5.2. Mijn betaling is niet gelukt
Is uw betaling niet gelukt?
1. U kunt of gewoon de bestelling opnieuw plaatsen (wij annuleren dan vanzelf de onbetaalde order)
2. Of u wacht op het betaalverzoek welke wordt verzonden.
3. U logt in in uw account en rond de betaling alsnog af.
4. U maakt het bedrag zelf over, ons rekening nummer staat onder op de orderbevestiging. Ligt ons dan wel even in per Email anders kan het vertraging opleveren.